Premium klases mutes dobuma kopšana no Šveices / Bezmaksas piegāde visiem pasūtījumiem virs 40 € !

Izvēlieties savu valsti Latvija

Pasūtījumi

Ar ko man jāsazinās, ja man ir jautājumi par manu pasūtījumu?

Jūs varat sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, izmantojot mūsu kontaktveidlapu vai zvanot pa tālruni +371 67142625  biroja darba laikā (pirmdien - ceturtdien - 9:00-18:00, piektdien - 9:00-17:00).

link

Vai es saņemšu apstiprinājumu, ka mans pasūtījums ir saņemts?

Jā, drīz pēc pasūtījuma pabeigšanas saņemsiet automātisku apstiprinājuma e-pastu.

link

Vai es varu atcelt savu pasūtījumu?

Jūs varat atcelt vai pieprasīt izmaiņas esošajos pasūtījumos, izmantojot kontaktveidlapu. Ja tas būs tehniski iespējams un pasūtījums vēl nebūs sagatavots nosūtīšanai, mēs labprāt izpildīsim jūsu pieprasījumu.

link

Kāpēc mans pasūtījums vēl nav saņemts?

Ja jūsu pasūtītie produkti ir pieejami, bet jūs joprojām neesat saņēmis piegādes apstiprinājuma e-pastu, lūdzu, pārbaudiet:

  • Vai esat pārbaudījis izsekošanas informācijas e-pastu no kurjera?
  • Vai ievadījāt pareizo e-pasta adresi?
  • Vai maksājums jau ir veikts?
  • Vai visi jūsu pasūtītie produkti ir mūsu noliktavā? 

Atvainojamies, ja jūsu pasūtījuma nosūtīšana patiešām ir aizkavējusies. Jūsu sūtījuma piegādei ir daudz dažādu posmu, un tas diemžēl nozīmē, ka ir iespējama aizkavēšanās.

Jūs varat sazināties ar mums, izmantojot mūsu kontaktveidlapu vai zvanot pa tālruni +371 67142625, biroja darba laikā (pirmdien - ceturtdien - 9:00-18:00, piektdien - 9:00-17:00), lai pārbaudītu sava pasūtījuma statusu un nodrošinātu, ka jūsu pasūtījums tiek piegādāts pēc iespējas ātrāk.

link

Kur ir mans pasūtījums?

Jūs saņemsiet automātisku e-pasta apstiprinājumu, tiklīdz nosūtīšanas etiķete būs izveidota. E-pastā būs norādīts sūtījuma numurs, ko varat izmantot, lai sekotu līdzi sūtījuma statusam https://www.ups.com/track?loc=lv_LV&requester=ST/.

Izmantojot kurjeram piederošo izsekošanas saiti, jūsu ērtībai var veikt papildu izmaiņas piegādes vietā, piemēram, pāradresēt paku uz citu adresi.

Alternatīvi jūs varat atrast izsekošanas numuru savā klienta kontā sadaļā "Mani pasūtījumi" attiecīgā pasūtījuma sadaļā "Piegādes informācija".

link

Ko man darīt, ja saņemu nepareizu produktu?

Ja saņemat nepareizu produktu vai citu produktu skaitu, nekā tika pasūtīts, lūdzu, paziņojiet mums par to, izmantojot kontaktveidlapu.

Lai mēs varētu pēc iespējas ātrāk atrisināt problēmu, lūdzu, nosūtiet mums sava pasūtījuma numuru un pieprasījumā norādiet nepareizo produktu. Mēs pēc iespējas ātrāk izskatīsim šo jautājumu un sazināsimies ar jums.

link

Ko man darīt, ja preces ir bojātas piegādes laikā?

Mēs rūpīgi iesaiņojam katru pasūtījumu un darām visu iespējamo, lai piegādātu nesabojātus produktus. Tomēr, ja transportēšanas laikā produkts tiek bojāts, mēs, protams, labprāt palīdzēsim.

Lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot kontaktveidlapu, piecu dienu laikā pēc produkta saņemšanas un sniedziet šādu informāciju:

  • Jūsu pasūtījuma atsauces numuru.
  • Bojājuma aprakstu.
  • Bojājuma un iepakojuma fotogrāfijas.

Tiklīdz būsim saņēmuši šo informāciju, mēs kopā ar kurjeru izskatīsim šo gadījumu un pēc iespējas ātrāk informēsim jūs par turpmāko rīcību.

link