Premium klases mutes dobuma kopšana no Šveices / Bezmaksas piegāde visiem pasūtījumiem virs 40 € !

Garantija un atgriešana

Kādas garantijas jūs piedāvājat un ko tās nozīmē?

Visi mūsu produkti ir izstrādāti atbilstoši visaugstākajiem kvalitātes standartiem, tāpēc tiem ir ilgs kalpošanas laiks. Tomēr mēs piedāvājam garantiju tikai mūsu Curaprox soniskajām zobu sukām. Šo garantiju ilgums ir divi gadi. Jums ir arī iespēja pagarināt garantiju pilnīgi bez maksas vēl uz vienu gadu. Lai to izdarītu, vienkārši dodieties uz savu lietotāja kontu un pagariniet garantiju sadaļā "Reģistrētie produkti".

link

Kā pagarināt Hydrosonic zobu sukas garantiju?

Izmantojiet mūsu augstākās klases klientu apkalpošanas pakalpojumus un pagariniet garantiju jebkurai mūsu soniskajai zobu sukai. Vienkārši dodieties uz Reģistrētie produkti savā lietotāja kontā un reģistrējiet jaunu produktu. Šī darbība pagarinās garantiju no diviem līdz trim gadiem. 

Ja jums vēl nav Curaprox lietotāja konts, tagad ir īstais brīdis to iegūt! Lai sāktu, noklikšķiniet uz Pierakstīties izvēlnē, kas atrodas mājaslapas augšpusē.

link

Mans produkts ir bojāts/ar defektu - kas man jādara?

Lūdzu, pēc iespējas ātrāk informējiet mūs par bojāto produktu, izmantojot kontaktveidlapu vai zvanot pa tālruni +371 67142625. Pēc tam mēs pārbaudīsim, vai varam to samainīt, un informēsim jūs par turpmāko rīcību.

link

Kā atgriezt vai apmainīt preci?

Jūs varat atgriezt preces Curaprox Latvia tieššaistes veikalam 30 dienu laikā, neatvērtās un oriģinālajā iepakojumā. Ja prece ir kā jauna, pirkuma cena jums tiks atmaksāta, izmantojot jūsu izmantoto maksājumu metodi. Atgrieztās preces pēc saņemšanas tiek apstrādātas aptuveni 3-10 darba dienu laikā.

Rakstiet mums, izmantojot kontaktveidlapu, vai zvaniet mums  pa tālruni +371 67142625. Mēs pārbaudīsim, vai varam to apmainīt, un informēsim jūs, ko darīt tālāk.

link

Cik ilgā laikā man ir jāatgriež prece pēc tās saņemšanas?

Jūs varat atgriezt preces 30 dienu laikā no dienas, kad preces jums tika piegādātas. Ja 30 dienas jau ir pagājušas, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, izmantojot kontaktveidlapu, un mēs izskatīsim jūsu gadījumu individuāli.

link

Vai es varu atgriezt jebkuru produktu?

"Mēs parasti pieņemam atpakaļ jebkuru produktu, kas joprojām ir iepakojumā. Diemžēl mēs nevaram pieņemt atpakaļ higiēnas produktus, kas ir atvērti. Pie tiem pieder zobu sukas, zobu pastas, starpzobu birstes, knupīši utt.

Rakstiet mums, izmantojot kontaktveidlapu, vai zvaniet mums pa tālruni +371 67142625. Mēs pārbaudīsim, vai produktu( -us) var atgriezt, un informēsim jūs par turpmāko rīcību."

link

Naudas atmaksas garantija Curaprox soniskām zobu sukām.

Vai mūsu Hydrosonic zobu suka priekš jums neder? Jūs varat to atgriezt 30 dienu laikā pēc iegādes, un mēs atgriezīsim jums naudu.

Rakstiet mums, izmantojot kontaktveidlapu, vai zvaniet mums pa tālruni +371 67142625. Mēs jūs informēsim par turpmāko rīcību.

link

Kā atgriezt bojātu/brāķētu Hydrosonic zobu suku?

Jūs varat sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, izmantojot mūsu kontaktveidlapu vai zvanot pa tālruni +371 67142625 biroja darba laikā (pirmdien-ceturtdien - 9:00-18:00, piektdien - 9:00-17:00) .

Ja ar mūsu klientu apkalpošanas dienesta komandas palīdzību jums neizdosies novērst defektu, mēs nosūtīsim jums iepriekš apmaksātu atgriešanas etiķeti. Pēc tam jūs varat bez maksas nosūtīt Hydrosonic zobu birsti atpakaļ, norādot defekta aprakstu.

link