Pasūtījumi
Jūs varat sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, izmantojot mūsu kontaktveidlapu vai zvanot pa tālruni +371 67142625 biroja darba laikā (pirmdien - ceturtdien - 9:00-18:00, piektdien - 9:00-17:00).
linkJā, drīz pēc pasūtījuma pabeigšanas saņemsiet automātisku apstiprinājuma e-pastu.
linkJūs varat atcelt vai pieprasīt izmaiņas esošajos pasūtījumos, izmantojot kontaktveidlapu. Ja tas būs tehniski iespējams un pasūtījums vēl nebūs sagatavots nosūtīšanai, mēs labprāt izpildīsim jūsu pieprasījumu.
linkJa jūsu pasūtītie produkti ir pieejami, bet jūs joprojām neesat saņēmis piegādes apstiprinājuma e-pastu, lūdzu, pārbaudiet:
- Vai esat pārbaudījis izsekošanas informācijas e-pastu no kurjera?
- Vai ievadījāt pareizo e-pasta adresi?
- Vai maksājums jau ir veikts?
- Vai visi jūsu pasūtītie produkti ir mūsu noliktavā?
Atvainojamies, ja jūsu pasūtījuma nosūtīšana patiešām ir aizkavējusies. Jūsu sūtījuma piegādei ir daudz dažādu posmu, un tas diemžēl nozīmē, ka ir iespējama aizkavēšanās.
Jūs varat sazināties ar mums, izmantojot mūsu kontaktveidlapu vai zvanot pa tālruni +371 67142625, biroja darba laikā (pirmdien - ceturtdien - 9:00-18:00, piektdien - 9:00-17:00), lai pārbaudītu sava pasūtījuma statusu un nodrošinātu, ka jūsu pasūtījums tiek piegādāts pēc iespējas ātrāk.
linkJūs saņemsiet automātisku e-pasta apstiprinājumu, tiklīdz nosūtīšanas etiķete būs izveidota. E-pastā būs norādīts sūtījuma numurs, ko varat izmantot, lai sekotu līdzi sūtījuma statusam https://www.ups.com/track?loc=lv_LV&requester=ST/.
Izmantojot kurjeram piederošo izsekošanas saiti, jūsu ērtībai var veikt papildu izmaiņas piegādes vietā, piemēram, pāradresēt paku uz citu adresi.
Alternatīvi jūs varat atrast izsekošanas numuru savā klienta kontā sadaļā "Mani pasūtījumi" attiecīgā pasūtījuma sadaļā "Piegādes informācija".
linkJa saņemat nepareizu produktu vai citu produktu skaitu, nekā tika pasūtīts, lūdzu, paziņojiet mums par to, izmantojot kontaktveidlapu.
Lai mēs varētu pēc iespējas ātrāk atrisināt problēmu, lūdzu, nosūtiet mums sava pasūtījuma numuru un pieprasījumā norādiet nepareizo produktu. Mēs pēc iespējas ātrāk izskatīsim šo jautājumu un sazināsimies ar jums.
linkMēs rūpīgi iesaiņojam katru pasūtījumu un darām visu iespējamo, lai piegādātu nesabojātus produktus. Tomēr, ja transportēšanas laikā produkts tiek bojāts, mēs, protams, labprāt palīdzēsim.
Lūdzu, sazinieties ar mums, izmantojot kontaktveidlapu, piecu dienu laikā pēc produkta saņemšanas un sniedziet šādu informāciju:
- Jūsu pasūtījuma atsauces numuru.
- Bojājuma aprakstu.
- Bojājuma un iepakojuma fotogrāfijas.
Tiklīdz būsim saņēmuši šo informāciju, mēs kopā ar kurjeru izskatīsim šo gadījumu un pēc iespējas ātrāk informēsim jūs par turpmāko rīcību.
link